یـه دوونـها

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

 



نظرات شما عزیزان:

سمر
ساعت16:46---16 مهر 1392
چه وبلاگ زیبایی داری به منم سربزن تبادل لینک یالوگوکنیم
پاسخ:اوووووووووووووووووووووووووووکی آجیی جوووونم


FaRid
ساعت16:26---30 شهريور 1392
یه جووکـه باحال

یـارو میوفته تو چاه، فامیلاش سند میذارن درش میارن!

خوودم که خعلی بااین جووکـه قدیمی حال میکنم
پاسخ:خخخخخخخخ....خوبه خودشم میدونه این جووکه قدیمیه!! 10000000بارم واسم تعریفش کـردی:)))))) ولی بازم جوکه جالبیست


مهسا
ساعت14:21---25 شهريور 1392
راستی وب عشقم اینه

www.a_asayesh.loxblog.ir

برو یه نگاهی بنداز

اون که صب تا شب نمیاد منم حوصلم سر میره پس بیا چت باکس همون وب ، با هم باشیم اوکی؟؟
پاسخ:بـابا مهسا خانووم شما که مارو شرمنده میکنی اینقد نظر میزاری جبرانش سخته هــــــــــــا..خخخخخخ چش سر میزنم


مهسا
ساعت14:18---25 شهريور 1392
خوب بیا وب من بخند باشه؟؟

شماها که اینقد بی وفایید

از اون موقه که تو رو تو چت دیدم تا حالا ازت خبر نداشتم حالا خوبه بهت گفتم یه سر بهم برنیا
پاسخ:حتماً میام وبت دوست خوووووبَم من که بی وفا نیسم،هستم؟؟؟؟؟ همش تووو وبه تواَم که


مهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی
ساعت12:29---25 شهريور 1392
شلام نیلـــــ ـ ـ ـ ـــــــو خانوم

وبلاگت خعلی عالیه



جدی میگمااااااااااااااااااا



راستی اگه دوش داشتی منو با عنوان عســــــــــ♥ـــــــل وب بلینگ و خبر بده تا منم لینگت کنم



قول بونت
پاسخ:شلام،وبلاگه شماام عالیه دوستم!!! باجه الان میلینگمتـــــ


مهسا
ساعت16:21---24 شهريور 1392
نیلو آجی

نیازی بخ جک گفتن نیس که

برو خودتو تو آیینه نگاه کن هر چقد دوس داری بخند

ههههههههههههه

ههههههههههههه

آجی شوخی کردم دلخور نشیا باشه؟؟
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ آخه من اگه قرار بووود با دیدن خووودم خندم بگیره که الآن مرده بوودم از خنده!!


خل خانوم
ساعت19:06---22 شهريور 1392
یه روز یه مرده میره تو حموم این ورو نگاه میکنه میبینه صابون نیست اونورو نگاه میکنه میبینه هست
پاسخ:هـاهــــــــــــــا هاها،جالب بووود خوشمان آمـد:D


mahdi
ساعت17:38---22 شهريور 1392
متاسفانه چیزی ب ذهنم خطور نکرد!!!!!

انشالله جبران میکنم خخخخخ
پاسخ:حتماً جبران کن همه باید یه دونه بگن


BaRaN
ساعت15:59---21 شهريور 1392
دیوار موسسه‌ی بیمه رو تازه رنگ کرده بودن

کنارش نوشتن «لطفا روی دیوار چیزی ننویسید» یکی اومده با اسپری روش نوشته:

«چشم داداش شما جون بخواه... »


پاسخ:ههههههههههه.. خعلی خوووب بووود:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 20 شهريور 1392سـاعت 20:24 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA